www.arablionz.volm.org.
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

موقع شامل -العاب -برامج- افلام-اغانى-فيديوكليبات.............

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

والله ماتش مش هتلاقيه غير هنا باتيستا ضد ايدج 2005 على حزام العالم باتيستا يدمر ايدج

كاتب الموضوعرسالة
sada7
نائب مدير
نائب مدير
sada7

والله ماتش مش هتلاقيه غير هنا باتيستا ضد ايدج 2005 على حزام العالم باتيستا يدمر ايدج Empty
مُساهمةموضوع: والله ماتش مش هتلاقيه غير هنا باتيستا ضد ايدج 2005 على حزام العالم باتيستا يدمر ايدج   والله ماتش مش هتلاقيه غير هنا باتيستا ضد ايدج 2005 على حزام العالم باتيستا يدمر ايدج Icon_minitime1الجمعة يوليو 18, 2008 5:38 am

اه
المباراة ده يا جماعة والله ما هتلاقوها خااالص غير هنا و انا عشان اجيبها مش هوصفلكم تعبت قد ايه

الماتش كان قبل ماتش هيل ان اسيل ضد تربل اتش و كان مع ايدج ليتا

و زى ما انا كاتب فى موضوعى التانى عن جميع نتائج مباريات باتيستا فى الراو حتى منتصف عام 2005

May 23, 2005 - RAW: Batista defeated Edge w/Lita to retain the World title (Ric Flair helped stop Christian & Tomko from interfering)..

~~~After the match, Triple H made his return, and Ric Flair low-blowed Batista and HHH destroyed Batista with a sledgehammer
!!!

انا جبتلكم كل ده و حتى بعد الماتش لما تربل اتش و فلير هاجموا باتيستا كله موجود مع الماتش

مساحة الماتش 170 ميجا

الجودة عالية جدا و هى اعلى جودة للماتش على النت كله ده لو حد لقاه اصلا

ده سكرين شوت يأكد كلامى

والله ماتش مش هتلاقيه غير هنا باتيستا ضد ايدج 2005 على حزام العالم باتيستا يدمر ايدج Batistavsedge2005dvd4arabhesham_1__

الصيغة wmv

سيرفر الرفع اكيد طبعا adrive

لعب

والله ماتش مش هتلاقيه غير هنا باتيستا ضد ايدج 2005 على حزام العالم باتيستا يدمر ايدج
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-